Help ons de honden helpen - verdien een t shirt

Datum : 03-08-2021

In het recente AAI magazine vragen we jullie om met ideeën te komen om onze zwerfhonden en de vele vrijwilligers extra te ondersteunen. We zijn benieuwd!

In dit bericht wordt ook concreet om een donatie gevraagd om die hulp al direct te kunnen bieden. Een donatie die we graag belonen want geef je €50 of meer dan ontvang je gratis een super leuk T-shirt van Stichting AAI (zie ook de webwinkel op de site). Daarmee help je op meerdere manieren mee, want als je het T-shirt draagt wordt de aandacht gevestigd op Stichting AAI. Dan komt wellicht een gesprek op gang over Stichting AAI. En wie weet leidt dat tot meer belangstellenden die Stichting AAI willen steunen vanuit dezelfde missie: “geef een hond met een verleden een toekomst”.
Doe je mee? Maak dan jouw donatie over naar Stichting AAI, NL08INGB0007276816. Is het bedrag (meer dan) €50, en je ontvangt graag een T-shirt, geef bij de omschrijving aan: actie T-shirt, jouw naam en adres, maat S-M-L-XL, kleur beige-zwart-rood-rose-grijs-lichtblauw; of kids, maat 104-116-128-140-152, kleur groen of rood. Helaas kunnen we niet beloven dat de kleur (en zelfs de maat) nog voorradig is, maar we zullen er zo goed mogelijk rekening mee houden. Ben er dus vlug bij!