ANBI doneren webshop adoptie op afstand
Instagaram

LAATST TOEGEVOEGD

Moggu
Princess
Ginger
Noui

NIEUWS

15-12-2016

Impressie van het asiel in Göcek

Eén van de vrijwilligers van AAI heeft tijdens haar bezoek aan het asiel in Göcek een ...
04-12-2016

Uw hulp gevraagd voor Göcek

Mede dankzij uw giften hebben de vrijwilligers in Göcek het afgelopen jaar een nieuw asi...

ERVARINGEN

08-07-2015

Rinso uit Göcek

Hallo lieve Aai vriendjes en vriendinnetjes,    Rinso hier!  Ik ben nu een weekje...
09-03-2015

Ziggi uit Göcek

De baasjes van Ziggi lieten AAI weten hoe blij ze zijn met hun aanwinst uit Göcek. Hie...

Datum: 25-01-2016

Het nieuwe asiel in Göcek is in gebruik genomen!

De honden zijn eind januari verhuisd naar hun nieuwe locatie!

Nadat half januari de eerste 28 honden hun intrek hadden genomen in het nieuwe asiel, zijn nu ook de andere honden over! Hiermee is het nieuwe asiel officieel in gebruik.

Mooi om te vermelden is dat de puppykennel is geschonken door de familie Kivits, ter nagedachtenis aan hun dochter en echtgenote Tasja Kivits. Ook in het oude asiel was een aantal jaar geleden een puppykennel gebouwd, voor de jonge en kleine honden, dit als blijvende herinnering aan Tasja. In het nieuwe asiel werd hier op 9 januari 2016 opnieuw bij stilgestaan, en werd door Theo Kivits een nieuwe foto van zijn dochter aan de vrijwilligers aangeboden. De foto heeft een mooie plek in de nieuwe puppykennel gekregen.

Zoals we eerder berichtten is het de vrijwilligers gelukt om een stuk grond te kopen waar het asiel inmiddels opnieuw is opgebouwd. Het terrein is zo'n 5000 m2 groot en ligt aan dezelfde weg als het huidige asiel, zo'n 5 km verderop. Men heeft diverse units geplaatst waar de honden worden opgenomen, 15 stuks in totaal. De aanleg van de weg en het plaatsen van de hekken rondom het terrein zijn in november 2015 als eerste uitgevoerd.

U begrijpt dat hiermee de nodige kosten gemoeid zijn geweest en dat de vrijwilligers zich in de schulden hebben moeten steken om dit mogelijk te maken. Hekwerk rondom de units, overdekte verblijven en slaapplaatsen voor de honden, het kost helaas het nodig geld.

Op  https://youtu.be/yt-mLDjJDao is een filmpje te zien van het terrein waar het nieuwe asiel is gebouwd en de activiteiten die daar volop plaatsvinden.

Wilt u de vrijwilligers in Göcek steunen bij het realiseren van het nieuwe asiel? U kunt een donatie overmaken op rekeningnummer NL08INGB0007276816 t.n.v. Stichting AAI te Schoonrewoerd o.v.v. een nieuw asiel in Göcek. De vrijwilligers en de honden in Göcek zijn u zeer dankbaar!