ANBI doneren webshop adoptie op afstand
Instagaram

LAATST TOEGEVOEGD

Minkas
Salmon
Mazzel
Orr

NIEUWS

15-12-2016

Impressie van het asiel in Göcek

Eén van de vrijwilligers van AAI heeft tijdens haar bezoek aan het asiel in Göcek een ...
04-12-2016

Uw hulp gevraagd voor Göcek

Mede dankzij uw giften hebben de vrijwilligers in Göcek het afgelopen jaar een nieuw asi...

ERVARINGEN

08-07-2015

Rinso uit Göcek

Hallo lieve Aai vriendjes en vriendinnetjes,    Rinso hier!  Ik ben nu een weekje...
09-03-2015

Ziggi uit Göcek

De baasjes van Ziggi lieten AAI weten hoe blij ze zijn met hun aanwinst uit Göcek. Hie...

Datum: 25-06-2013

Beer uit Corfu

Jolanda en Rob laten ons graag weten hoe goed het met de door hen in januari 2013 geadopteerde Beertje (nu Beer!) uit Corfu gaat.

Beer is een ondeugend vrolijk hondje. Ze kan met elke hond goed opschieten en spelen is haar hobby. Ze is nog steeds heel erg onderdanig naar andere honden toe.

We zijn met Beer op puppycursus gegaan en daar heeft ze al veel geleerd. Beer was in het begin erg angstig, auto’s. fietsen, geluiden…. Allemaal erg eng.

De eerste 3 lessen van de puppycursus heeft ze alleen maar geblaft. Nu heeft ze er lol in en vindt het leuk om haar best te doen. Haar 1e certificaat is binnen met complimenten van de trainster.

Inmiddels doet Beer mee aan de Jonge Hondencursus en het lijkt ons leuk om uiteindelijk Agility lessen te gaan volgen. Op de puppycursus heeft ze al een paar leuke dingetjes mogen doen, zoals door een plastic tunnel rennen en ze vindt het helemaal leuk.

Kinderen vind Beer nog niet zo erg leuk. Daar moeten we nog mee aan de slag. Ze is erg blafferig naar kinderen toe. Eén van onze dochters neemt nu af en toe haar oppaskindje (meisje van 5) mee naar huis. Zij is gelukkig niet bang voor honden en we laten haar Beer bij haar roepen en dan geeft ze haar een brokje.  Gaat steeds beter. Beer is nu blij haar te zien.

Beer is ontzettend gegroeid en begint steeds meer een grote herder te worden. De oren van Beer staan nog steeds alle kanten op, maar meestal hangen ze.... We hebben een leuke foto-collage gemaakt van Beer's oorstanden (zie foto). Zo lijkt Beer elke keer weer

Wij beleven elke dag heel veel plezier aan Beer en hopen nog erg lang van haar te mogen genieten.

Groeten van Rob en Jolanda en een dikke poot van Beer!