AAI bestuur bedankt u

Datum : 16-01-2021

2020 was voor iedereen een moeilijk jaar, ook voor de dierenopvang in het buitenland. Desondanks ging de opvang en verzorging van honden gewoon door. Helaas konden er vanwege de transportbeperkingen minder honden een goed huis in Nederland krijgen. Doordat er minder honden werden geplaatst, werden de kosten voor opvang en verzorging steeds hoger. En dat zal op de korte termijn niet veranderen.

Maar dankzij uw donaties zijn er toch weer veel honden gesteriliseerd, gevaccineerd, opgevangen en verzorgd. Samen met u maken wij het verschil voor de dierenopvang in het buitenland. En zij blijven zo gemotiveerd om door te gaan. Nogmaals heel veel dank voor uw donaties. Tot onze verrassing kreeg Stichting AAI op de laatste dag van het jaar nog een hele mooie donatie van een anonieme gever. Een extra impuls voor Stichting AAI en haar buitenlandse contacten om zich in te blijven zetten voor de dieren die het nodig hebben.