ANBI doneren webshop adoptie op afstand
Instagaram

LAATST TOEGEVOEGD

Moggu
Princess
Ginger
Noui

NIEUWS

15-12-2016

Impressie van het asiel in Göcek

Eén van de vrijwilligers van AAI heeft tijdens haar bezoek aan het asiel in Göcek een ...
04-12-2016

Uw hulp gevraagd voor Göcek

Mede dankzij uw giften hebben de vrijwilligers in Göcek het afgelopen jaar een nieuw asi...

ERVARINGEN

08-07-2015

Rinso uit Göcek

Hallo lieve Aai vriendjes en vriendinnetjes,    Rinso hier!  Ik ben nu een weekje...
09-03-2015

Ziggi uit Göcek

De baasjes van Ziggi lieten AAI weten hoe blij ze zijn met hun aanwinst uit Göcek. Hie...

Datum: 24-11-2015

Triest nieuws over Madnu

Enige weken geleden vroegen wij u om financiële steun voor de operatie van Madnu. Wij hoopten met deze operatie de gezondheid van dit lieve hondje te herstellen, zodat hij een mooie toekomst bij een eigen baasje tegemoet kon gaan.

Helaas, tijdens de operatie bleek dat de hernia zo ernstig was, waarbij  een aantal organen uit de buikholte al in de borstholte lagen en aan elkaar vergroeid en misvormd waren. De zeer ervaren dierenarts, die jarenlang voor AAI vele operaties heeft uitgevoerd, heeft er samen met een collega alles gedaan om zoveel mogelijk te herstellen. Helaas moest hij constateren dat er geen genezing meer mogelijk was. Met verdriet hebben wij afscheid moeten nemen van onze lieve, dappere Madnu.

Onze dank gaat uit naar de donateurs die geld hebben gegeven om de operatie van Madnu mogelijk te maken. En bijzonder naar het gastgezin, waar hij maandenlang liefdevol is opgevangen en in deze periode toch de zorg, liefde en veiligheid heeft mogen ervaren, die we hem zo gegund hadden.