Financiële adoptie: Helpt u mee?

Kunt of wilt u niet zelf een hond adopteren dan is er een een mogelijk een hond financieel op afstand te ondersteunen. Helaas zijn er honden in de buitenlandse opvangcentra, die niet plaatsbaar zijn. Hun achtergrond heeft dan zo veel gevolgen dat de omgang met mensen en het wonen in een huis niet mogelijk is. In de opvang verblijven ze met soortgenoten en worden goed verzorgd. Hun leven is misschien niet wat wij ideaal vinden maar wel de beste oplossing voor het dier.  Deze aanpak heeft wel  financiële consequenties.  Het programma financiële adoptie maakt het mogelijk de zorg voor deze honden te realiseren. U kunt een hond op afstand adopteren. Deze honden verblijven in de opvang in Gocek, Athene of Goa. Voor € 150,00 per jaar kunt u een hond sponsoren, dit kan natuurlijk ook met enkele mensen samen. Het  bedrag wordt besteed aan voer, verzorging en medicatie. U ontvangt enkele keren per jaar foto's en een update van  uw hond. U kunt per jaar geheel vrijblijvend besluiten om de adoptie op afstand te prolongeren.

Bij belangstelling kunt  u het aanvraag formulier van de desbetreffende hond op de website invullen  of reageren via info@stichtingaai.nl