Als je ervoor kiest om Stichting AAI op te nemen in  je testament, dan laat je de liefdevolle zorg voor zwerfdieren voortleven en draag je ook in de toekomst bij om het lot van zwerfdieren te verbeteren. Omdat wij volledig afhankelijk zijn van giften en donaties is elk bedrag, groot of klein, bijzonder waardevol. Erfenis of legaat Overweeg je Stichting AAI op te nemen in je testament? Dan kun je dat op 2 manieren doen

•        Benoem Stichting AAI als (mede)erfgenaam. Je bepaalt zelf welk recht wij krijgen op (een deel van) je erfenis.

•        Benoem Stichting AAI tot legataris. Stichting AAI krijgt dan een legaat. Dat kan een geldbedrag zijn, bijvoorbeeld 5000 euro, een percentage van je nalatenschap, bijvoorbeeld 5% of een goed, bijvoorbeeld een schilderij of een huis.

Het geeft rust als je weet dat na je overlijden alles goed is geregeld. Bespreek daarom je wensen met een notaris. Een notaris geeft advies en informeert je over de mogelijkheden en kosten. Het laten opmaken van een testament gebeurt altijd bij een notaris.

Tenaamstelling Stichting AAI in het testament: Stichting Animal Association International (AAI), Statutair gevestigd in Nederweert. Adres: Aan de Vier Gebroeders 14 6075 AT Herkenbosch KvK-nummer: 41068562 RSIN-nummer: 816034655.