ANBI doneren webshop adoptie op afstand
Instagaram

LAATST TOEGEVOEGD

Tess
Mo
Brandy
Berry

NIEUWS

15-12-2016

Impressie van het asiel in Göcek

Eén van de vrijwilligers van AAI heeft tijdens haar bezoek aan het asiel in Göcek een ...
04-12-2016

Uw hulp gevraagd voor Göcek

Mede dankzij uw giften hebben de vrijwilligers in Göcek het afgelopen jaar een nieuw asi...

ERVARINGEN

08-07-2015

Rinso uit Göcek

Hallo lieve Aai vriendjes en vriendinnetjes,    Rinso hier!  Ik ben nu een weekje...
09-03-2015

Ziggi uit Göcek

De baasjes van Ziggi lieten AAI weten hoe blij ze zijn met hun aanwinst uit Göcek. Hie...

Datum: 20-05-2013

Word donateur! U kunt uw bijdrage storten op: NL08INGB0007276816, tnv Stichting AAI te Schoonrewoerd

Uw financiële steun is hard nodig!

Stichting AAI werkt uitsluitend met vrijwilligers en zonder winstoogmerk. We zijn geheel afhankelijk van uw donaties en giften. Omdat we een stichting willen zijn waarbij geen geld aan onnodige overhead-kosten verloren gaat, is ons beleid alle donaties op een eerlijke manier direct voor de buitenlandse honden in te zetten.
Dat wil zeggen dat we zeer kritisch de noodzaak bekijken bij het maken van kosten (b.v. geen onnodig dure buitenlandse reizen, telefoonkosten besparen door zo min mogelijk mobiel te bellen, etc.). Van het geld dat we als donatie krijgen, kunnen we meer honden te eten geven, steriliseren en medisch verzorgen.

U kunt uw bijdrage storten op: NL08INGB0007276816, t.n.v. Stichting AAI te Schoonrewoerd (BIC: INGBNL2A)

Bij een donatie vanaf 20 euro ontvangt u ons infobulletin AAI-Lawaai. Vergeet u in dat geval dan niet uw naam en adres te vermelden, zodat we u het infobulletin kunnen toesturen. Het infobulletin verschijnt drie keer per jaar.

Stichting AAI is door de belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat Stichting AAI geen successierecht of schenkingsrecht hoeft te betalen over erfenissen en schenkingen die zij ontvangt. Ook betekent dit dat u als donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting kunt aftrekken (uiteraard binnen de daarvoor geldende regels).
U kunt ook, naast familie en vrienden, Stichting AAI opnemen in uw testament. Daarmee geeft u een blijvende gift voor alle zwerfhonden die uw hulp zo hard nodig hebben en afhankelijk zijn van uw steun!

Stichting AAI krijgt geen overheidssteun en is geheel afhankelijk van uw donaties en giften!