ANBI doneren webshop adoptie op afstand
Instagaram

LAATST TOEGEVOEGD

Tess
Mo
Brandy
Berry

NIEUWS

15-12-2016

Impressie van het asiel in Göcek

Eén van de vrijwilligers van AAI heeft tijdens haar bezoek aan het asiel in Göcek een ...
04-12-2016

Uw hulp gevraagd voor Göcek

Mede dankzij uw giften hebben de vrijwilligers in Göcek het afgelopen jaar een nieuw asi...

ERVARINGEN

08-07-2015

Rinso uit Göcek

Hallo lieve Aai vriendjes en vriendinnetjes,    Rinso hier!  Ik ben nu een weekje...
09-03-2015

Ziggi uit Göcek

De baasjes van Ziggi lieten AAI weten hoe blij ze zijn met hun aanwinst uit Göcek. Hie...

Datum: 17-04-2014

Oproep voor tijdelijke opvangadressen

Stichting AAI is op zoek naar mensen die het leuk vinden om af en toe een hond thuis op te vangen. Het gaat dan om honden die we voor opvang naar Nederland laten komen en om honden die we al eerder geplaatst hebben maar die om wat voor reden dan ook weer herplaatst moeten worden. Uiteraard wordt van te voren met u besproken of de desbetreffende hond geschikt is voor uw thuissituatie (denk bijvoorbeeld aan de omgang met reeds aanwezige honden, katten, kinderen etc.). De duur van de opvang is van te voren niet echt te voorspellen, maar is gemiddeld 1 tot 2 maanden. U kunt er uiteraard van uit gaan dat iedere hond door ons uiteindelijk geplaatst wordt!

Dierenartskosten worden (na overleg vooraf) vergoed en we kunnen een kleine vergoeding voor voer geven of u kunt bij enkele van onze vrijwilligers een zak voer halen indien dit voorradig is.

U kunt met ons over deze oproep contact opnemen als u zich wilt opgeven als gastadres of als u meer informatie wilt hebben.