Nina

Status Geadopteerd
Hoogte Klein (tot ca. 35 cm) (30 cm)
Locatie In buitenland

Achtergrond

Nina werd met haar puppies gevonden in een veld dat  van een Albanese man is. De man besteedde geen aandacht aan Nina en haar puppies. Toen een dierenbeschermer, die de puppies al had meegenomen, aan hem vroeg of zij Nina ook kon meenemen om te steriliseren weigerde hij dat, maar vervolgens zette hij haar ergens in een ander dorp neer.  De dierenbeschermer heeft overal gezocht totdat een vrouw haar vertelde dat het hondje in haar tuin zat. In het begin was Nina bang, maar al gauw vertrouwde ze de dierenbeschermer zodat ze meegenomen kon worden. Na haar sterilisatie mocht ze bij de dierenbeschermer in de opvang blijven. Nina weegt 6 kg.

Karakter

Nina is een heel lief hondje. Ze heeft een zachtaardig karakter. Ze speelt inmiddels met de andere hondjes in huis. We zoeken voor haar een baasje die haar voldoende aandacht kan geven en haar rustig kan laten wennen aan haar nieuwe omgeving.

U kunt geen aanvraag doen.