Jerry

Status Gereserveerd
Hoogte Middel (35-55 cm) (35-40 cm)
Leeftijd Volwassen (8 jaar)
Locatie Nederland (Omgeving Hilversun)

Achtergrond

Jerry werd  samen met Mailo en Benny gevonden, terwijl ze in de hitte op straat liepen en heel dorstig waren. Een meisje heeft de honden meegenomen naar een dierenbeschermer die de honden zelf in huis opving. Inmiddels zit Jerry samen met zijn maatje Benny (ook op de AAI site) in een opvanggezin in Nederland. Jerry is gecastreerd.

Karakter,

Jerry is een rustige hond van bijna 8 jaar oud. Hij is lief tegen iedereen. Jerry kan goed met andere honden opschieten. Ook op de andere hond in huis reageert hij goed. We zoeken voor Jerry een plek in een rustige omgeving  waar hij voldoende aandacht krijgt en lekker kan wandelen.

Op de foto lijkt Jerry groter maar het is echt een klein hondje.

U kunt geen aanvraag doen.