Sandy

Hoogte Klein (tot ca. 35 cm) (35 cm)
Locatie In buitenland
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond

De dierenbeschermer zag op FB dat een hondje op een weg een paar jongens op een scooter achtervolgde, die haar vervolgens bij een benzinestation achterlieten. Het hondje was waarschijnlijk gedumpt. Ze zag er verwaarloosd uit. De dierenbeschermer heeft het hondje opgehaald en mee naar de dierenarts genomen voor onderzoek en vaccinaties. Gelukkig mocht het hondje met de dierenbeschermer mee naar huis. Inmiddels is ze gechipt,  gevaccineerd en getrimd omdat haar vacht vol klitten zat. Medio september wordt ze gesteriliseerd.  Ze weegt circa 5 kg.

Karakter

Het hondje werd Sandy genoemd. Het is een heel lief hondje, ze liet zonder morren alles toe wat er met haar gebeurde (mee in de auto, de behandeling bij de dierenarts, het trimmen van haar vacht). Ze speelt vrolijk met de andere hondjes in huis en geniet van de aandacht die zij krijgt. Ze zal weer een hele mooie vacht krijgen.