Sunny

Locatie In buitenland
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Status: nieuw Ras: mix Leeftijd: 2 jaar Geslacht: teef Hoogte: 45 cm Verblijfplaats: buitenland Kosten: € 400,00

Achtergrond:

Sunny is naar de shelter gebracht door een mevrouw die was gebeld door de voorzitter van de voetbalvereniging in haar dorp. Sunny liep al een dag of 10 rond bij de sportvelden, terwijl ze er nooit eerder gezien was. De sportende kinderen vonden haar wel heel lief, de sportvereniging vond het minder leuk omdat ze steeds op het kunstgras haar behoeftes deed…   De voorzitter vroeg deze mevrouw dus om het hondje daar weg te halen en haar eventueel in het dorp “te dumpen”. Hier was echter niemand die voor haar wilde zorgen en aangezien de kans op vergiftiging erg groot is, belde de mevrouw naar de opvang. En daar zit ze nu.

Sunny hoort echt niet thuis in een asiel. Ze is een ontzettend lief, zachtaardig, gemakkelijk en blij hondje. Andere honden vindt ze leuk, maar mensen vindt ze nog veel leuker! Ze wordt heel graag geknuffeld en gaat het liefst overal mee naar toe.   Sunny is gezond, gechipt, gevaccineerd en gesteriliseerd. Ze weegt 13 kilo.