Brady

Status Geadopteerd
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Puber (9 maanden)
Locatie Nederland (Groningen)

Brady  werd samen met zijn broertje en zusjes gevonden in een veld toen hij nog maar twee maanden oud was. Op de leeftijd van 4 maanden kwam hij naar Nederland, waar hij inmiddels helemaal gewend is en alle basiscommando’s al kent. Brady weegt 14 kilo en is momenteel 45 cm hoog.

Karakter

Brady is een vrolijke jongen die ervan geniet te speuren, apporteren, een stevige wandeling te maken en van alles te leren. Hij is slim en energiek. Maar tegelijkertijd vindt hij het heerlijk om aandacht te krijgen en te knuffelen. Hij speelt graag met andere honden en katten vindt hij prima gezelschap. Nieuwe mensen die bij hem thuis komen vindt hij nog wel spannend. We zoeken daarom voor Brady een liefdevol en rustig thuis, zonder (kleine) kinderen en actieve baasjes die heerlijke wandelingen met hem maken. Een hondenvriendje om mee te spelen zou geweldig zijn.

U kunt geen aanvraag doen.