Mailo

Hoogte Middel (35-55 cm) (wordt ca 45 cm)
Leeftijd Pup (6 maanden)
Locatie In buitenland
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond

Een dierenbeschermer werd gebeld door een eigenaar van een hondje dat ze het hondje op straat gingen zetten. Deze mensen hebben de moeder- en vaderhond en gingen er van uit dat Mailo een klein hondje bleef van ca. 30 cm. hoog zoals de moederhond. Mailo is nu 40 cm. hoog en men verwacht dat hij niet veel groter zal worden, max. 45 cm.  Hij weegt nu 7 kg.

Karakter

De overgang naar een kleine opvang was voor Mailo  in het begin even moeilijk. Hij miste zijn omgeving met de moeder- en vaderhond en kwam ineens terecht tussen meerdere honden die hij niet kende. Inmiddels is hij gewend en huilt niet meer. Mailo reageert goed op alle mensen. Hij wil heel graag bij mensen zijn, en vindt het heerlijk om geaaid te worden We zoeken voor Mailo een baasje die voldoende aandacht voor hem heeft en hem verder kan opvoeden. Het zal goed voor hem zijn om zo snel mogelijk een fijne plek in Nederland te vinden.