Lucille

Hoogte Middel (35-55 cm) (weegt 7 kilo)
Locatie Nederland (Willemsoord)
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond

Lucille werd ’s morgens vroeg door haar baasje vastgebonden aan een paal bij een schuur vlak langs de kant van de weg. De eigenaar van de schuur hoorde een auto en ging kijken en hij zag Lucille al half op de weg staan. Gelukkig heeft hij haar losgemaakt en meegenomen. Hij heeft een dierenbeschermer gebeld en die kon Lucille de volgende dag ophalen. Ze was helemaal van streek. Ze wordt nu door de dierenbeschermer in huis opgevangen samen met 7 andere honden. De dierenarts heeft haar gechipt, gevaccineerd en geschoren, omdat er veel klitten in haar vacht zaten. Eind augustus wordt ze gesteriliseerd.

Karakter

Lucille begint zich steeds meer thuis te voelen. Ze is een rustig hondje en vindt het fijn om aandacht te krijgen. Ze kan met andere honden leven, maar als het haar te veel wordt, laat ze merken dat ze dat niet wil en nemen de andere honden afstand.

We zoeken een huisje voor Lucille waar iemand voldoende aandacht voor haar heeft, met haar gaat wandelen en met haar speelt.