Lucy

Leeftijd Pup
Locatie In buitenland

Achtergrond

Lucy werd samen met haar zusje Sofie (ook op de AAI website) als puppy’s door een Engelse vrouw gevonden en opgenomen. Helaas ging de vrouw terug naar Engeland en worden de hondjes nu opgevangen in een kleine opvang.

Karakter

Lucy is een vriendelijk hondje. Ze reageert goed op de andere honden in de opvang. Ook reageert ze goed op katten. Ze kijkt bij nieuwe mensen eerst even de kat uit de boom, maar binnen 5 minuten is het ijs gebroken en laat ze zich optillen. Ze loopt inmiddels al aan de lijn. Ook gaat ze goed mee in de auto.

We zoeken voor haar een lieve baas die voldoende aandacht voor haar heeft en haar verder kan opvoeden. Een huis met een tuin zou fijn zijn voor haar, zodat ze rustig kan wennen in een nieuwe omgeving.

Men verwacht dat ze nog iets zwaarder kan worden, ca. 20 kilo.