Bonnie

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (65 cm)
Leeftijd Volwassen (1,5 jaar)
Locatie In buitenland

Bonnie is samen met Clyde (ook hier op de site) door 2 dierenwelzijnsorganisaties op het eiland weggehaald uit een “ondergrondse bunker”. Ze zaten samen aan de ketting. De gemeente had voor deze “oplossing” gekozen omdat er geen andere opvangmogelijkheid voor deze honden was. Gelukkig konden ze terecht in de kleine opvang op Chios.   Verder is er weinig bekend over de achtergrond van Bonnie. Alhoewel het een erg bijzondere hond is met haar lichtblauwe ogen en haar bijzondere (mooie) vacht zijn er geen meldingen over haar binnen gekomen van mensen die haar kenden. Uit haar gedrag is heel duidelijk op te maken dat ze in huis gewoond heeft. Bonnie is gezond, gechipt, gevaccineerd en gesteriliseerd.  Ze weegt 28 kilo.

Bonnie is een lieve, vrolijke meid. Gek op andere honden en op mensen. Ze wil graag aandacht, gaat dan zitten, geeft een pootje en kijkt je bewonderend aan. Daar kun je geen nee tegen zeggen! Bonnie zit samen met Clyde in een kennel en ze zijn de beste vrienden. Ze spelen de hele dag door.   We zoeken voor Bonnie een liefdevolle familie die deze jonge hond verder kan begeleiden en voldoende tijd heeft om fijne wandelingen met haar te maken.