Ayla

Locatie In buitenland
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond

Ayla is als puppy in een klein dorpje gevonden en op aanraden van een aantal mensen naar een dierenarts gebracht. Deze dierenarts staat hier echter te boek als één van de slechtste op het eiland. Ayla had dus erg veel pech. Want behalve dat ze daar 8(!) maanden in een klein hokje heeft gezeten, heeft deze dierenarts haar ook niet behandeld voor haar gebroken poot. Gelukkig hoorde de eigenaar van de kleine opvang dit verhaal en heeft ze Ayla opgehaald. Ze heeft haar bij twee andere dierenartsen laten checken, maar haar poot is nu niet meer te behandelen, dat had meteen moeten gebeuren. Ayla is gesteriliseerd en weegt circa 15 kg.

Karakter

Ondanks deze achtergrond is Ayla de afgelopen twee jaar in de opvang uitgegroeid tot een ontzettend vrolijk, lief, aanhankelijk en grappig hondje! In de opvang speelt ze met alle honden en ook met katten kan ze goed opschieten. Ayla is een kleine waterrat en is ontzettend nieuwsgierig. Als ze veel gespeeld heeft, loopt ze een beetje moeilijk maar verder heeft ze helemaal geen last van haar pootje. We zoeken voor Ayla een leuke baas die haar de aandacht kan geven die ze zo graag wil.